Jump to content
  • Welcome to our whiskyforum

Dear Guest,

On behalf of whiskyforum.gr and Hellenic Malt Whisky Society, we would like to thank you for visiting our forum. Feel free to navigate to our forum and enjoy content and topics. Always remember that our forum is free for all and if you share the same passion or you just want to be informed about whisky, you are more than welcome to join us!

forum21.png

Slainte!

Πρακτική στη Σκωτία!!!

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα, είμαι καινούργιος στο forum και με λένε Κώστα. Είμαι φοιτητής οινολογίας και τεχνολογίας ποτών και είμαι λάτρης του malt whisky και του καλού whisky γενικότερα. Το malt whisky με ενδιαφέρει γευστικά αλλά και στην διαδικασία παραγωγής του και αυτή την περίοδο κάνω την πτυχιακή μου πάνω σε αυτό, όπου κάτω από ειδικές συνθήκες ζύμωσης τεστάρω τα αρωματικά που προκύπτουν στο απόσταγμα πριν την παλαίωση. Επειδή με ενδιαφέρει επαγγελματικά η παραγωγή του, θέλω να πάω Σκωτία για πρακτική (6 μήνες) μέσω του Erasmus Placement τον Φεβρουάριο-Μάρτη του 2016. Θα ήθελα να με βοηθήσετε να βρω κάποιο αποστακτήριο που δέχεται άτομα για πρακτική καθώς πέρσι που είχα στείλει mail σε αυτά, τα περισσότερα δεν μου απάντησαν ενώ τα υπόλοιπα μου ανέφεραν ότι δεν χρειάζονται άτομα για εκείνη την εποχή. Εάν λοιπόν κάποιος έχει επικοινωνία με αποστακτήρια στη Σκωτία, γνωρίζει αν παίρνουν άτομα για πρακτική ή τέλος πάντων έχει μια οικειότητα με κάποιον εργαζόμενο σε αυτά ή τη μαμά εταιρεία παρακαλώ να μου απαντήσει και ενδεχομένως να συναντηθούμε για να μιλήσουμε για τη “μαγεία” του whisky. Ζητώ συγγνώμη που σας κούρασα. :hi: Καλώς σας βρήκα! :good2:

Φίλε Vadamar καλώς ήρθες. Εξαρτάται και από το ποια περιοχή σε ενδιαφέρει κλπ κλπ. και φυσικά το που θα είσαι based.

Αποστακτήριο είναι και το Talisker (εξαιρετικό) αλλά θέλεις δυο μέρες για να πας.

Κοίτα επίσης κα την περίπτωση αντί να απευθυνθείς σε αποστατήριο να στείλεις CV σε εταιρία (DIAGEO κλπ) και να μεσολαβήσει εκείνη σαν referrence.