Jump to content
  • Welcome to our whiskyforum

    Dear Guest,

    On behalf of whiskyforum.gr and Hellenic Malt Whisky Society, we would like to thank you for visiting our forum. Feel free to navigate to our forum and enjoy content and topics. Always remember that our forum is free for all and if you share the same passion or you just want to be informed about whisky, you are more than welcome to join us!

    forum21.png

    Slainte!

Η ιστορία και η κουλτούρα του whisky στην Ελλάδα


Recommended Posts

Στην ταινία «Όλα είναι δρόμος» (1998) ο Παντελής Βούλγαρης αφηγήθηκε τρεις διαφορετικές ιστορίες ανδρών και πως εκείνοι αντέδρασαν στο πιο κρίσιμο σημείο της ζωής τους. Στην ταινία όμως ξεχώρισε το τρίτο μέρος όπου ένας ιδιοκτήτης μεγάλης επιχείρησης προσπαθεί να ξεχάσει τον καημό εξαιτίας του χωρισμού με τη γυναίκα του, διασκεδάζοντας σε ένα σκυλάδικο της επαρχίας. Ο Γιώργος Αρμένης ερμήνευσε τον ρόλο του Μάκη Τσετσένογλου ο οποίος βρέθηκε στο σκυλάδικο «Βιετνάμ», όπου άρχισε να σπάει ότι υπάρχει και δεν υπάρχει στο μαγαζί, από πιάτα, ποτήρια μέχρι τα πλακάκια και τις λεκάνες από τις τουαλέτες του μαγαζιού. Οπότε κάποια στιγμή φωνάζει τον ιδιοκτήτη και κόβει μια επιταγή τριάντα εκατομμυρίων δραχμών και αγοράζει το μαγαζί.

Βγαίνοντας έξω τον περιμένει ένας εκσκαφέας και η ορχήστρα με τη Μαίρη Μαράντη να τραγουδάει το «Θα πάρω φόρα». Ο Μάκης αρχίζει να χορεύει ένα βαρύ ζεϊμπέκικο, λούζεται με αλκοόλ (ουίσκι), βάζει φωτιά στα ρούχα του και αναφωνεί το «Ηλία, ρίχ’το», δίνοντας την εντολή να γκρεμιστεί το μαγαζί....

Για να γυριστεί η τελευταία σκηνή ο Γιώργος Αρμένης έμεινε άυπνος δύο ημέρες, για να μπορέσει να μπει στο ρόλο και να φανεί η κούραση στα μάτια και το πρόσωπο του. Ύστερα από πέντε πρόβες ήρθε η ώρα της μαγνητοσκόπησης, η οποία έπρεπε να γίνει μόνο μια φορά. Ο Αρμένης, αφού ήδη είχε ρίξει οινόπνευμα στα ρούχα του, «λούστηκε» με το ουίσκι και έβαλε φωτιά. Άρχισε να καίγεται κανονικά μέχρι που είπε ο Παντελής Βούλγαρης την λέξη cut, οπότε και σταμάτησε, έπεσε κάτω και τον πήραν τα κλάματα.

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/ilia-richto-i-thriliki-ataka-apo-tin-tenia-ola-ine-dromos-tou-panteli-voulgari-pou-charise-ston-giorgo-armeni-to-vravio-tou-a-andrikou-rolou-pos-giristike/

Link to comment
Share on other sites

Όσα μας δίδαξε το ΡΕΤΙΡΕ (για το whisky)

Το μπαράκι… Σερβίρει το «εθνικό ποτό των Ελλήνων», το ουίσκι ή μπόμπα αν ζητήσεις το σπέσιαλ, με ύφος χιλίων καρδιναλίων. (www.aboutkastoria.gr)

Οι σωστοί άντρες στα 90s έφερναν κορίτσια στο σπίτι έχοντας πονηρές διαθέσεις, αλλά ποτέ, ΠΟΤΕ, δεν έκαναν κίνηση, αν δεν της πρόσφεραν ουισκάκι με πάγο. Όχι ουίσκι με πάγο. Ουισκάκι. (www.oneman.gr)

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, DMTK said:

Βγαίνοντας έξω τον περιμένει ένας εκσκαφέας και η ορχήστρα με τη Μαίρη Μαράντη να τραγουδάει το «Θα πάρω φόρα». Ο Μάκης αρχίζει να χορεύει ένα βαρύ ζεϊμπέκικο, λούζεται με αλκοόλ (ουίσκι), βάζει φωτιά στα ρούχα του και αναφωνεί το «Ηλία, ρίχ’το», δίνοντας την εντολή να γκρεμιστεί το μαγαζί....

Κορυφαία σκηνή στην ιστορία του Ελληνικού κινηματογράφου ! Και το "ρίχτο Ηλία" έχει μείνει ως κλασσική ατάκα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Celtic said:

Κορυφαία σκηνή στην ιστορία του Ελληνικού κινηματογράφου ! Και το "ρίχτο Ηλία" έχει μείνει ως κλασσική ατάκα.

Εξαιρετική ερμηνεία από τον Γιώργο Αρμένη και ρεαλιστική περιγραφή της κοινωνικής ζωής και του τρόπου διασκέδασης ενός σημαντικού μέρους των Ελλήνων, κατά τη δεκαετία του 90

https://www.youtube.com/watch?v=8saMzMeUoI0

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, DMTK said:

του τρόπου διασκέδασης ενός σημαντικού μέρους των Ελλήνων, κατά τη δεκαετία του 90

και ψευτο κουλτούρας που μας οδήγησε στα τεκταινόμενα των τελευταίων δεκαετιών με αποκορύφωμα το 2004

Link to comment
Share on other sites

Μετά το διάλειμμα, με ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, παραθέτω κάποια τελευταία αποσπάσματα από άρθρα, σχετικά με την κατανάλωση whisky στη χώρα μας, τη τελευταία δεκαετία.

(Αυξήθηκε η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών στο σπίτι, 28.11.2004, kathimerini.gr)

Οι υψηλές τιμές των αλκοολούχων ποτών σε χώρους διασκέδασης «κλείνουν» τους καταναλωτές στα σπίτια τους; Μάλλον ναι, αν λάβει κανείς υπόψη του τα στοιχεία ερευνών και τις εκτιμήσεις των εταιρειών, που διαπιστώνουν τα τελευταία χρόνια μια έντονη μετατόπιση της ζήτησης απο την «κρύα» (χώροι διασκέδασης) στη «ζεστή» (οικιακή κατανάλωση) αγορά. Ή άλλως, μιλώντας με νούμερα, υπολογίζεται ότι σήμερα το 60% των πωλήσεων σε όγκο αλκοολούχων ποτών πραγματοποιείται στην «κρύα» αγορά και το 40% στη «ζεστή». Είναι χαρακτηριστικό ότι μια φιάλη απλό επώνυμο ουίσκι κοστίζει 11,90 ευρώ στο σουπερ μάρκετ, ενώ ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει και 8 ευρώ ένα ποτήρι από το ίδιο προϊόν σε χώρο διασκέδασης.

Πρώτο σε πωλήσεις και με διαφορά είναι το ουίσκι, καθώς συγκέντρωσε το 40,4% των προτιμήσεων, αφού καταναλώθηκαν 23 εκατ. λίτρα. Παρατηρώντας την πορεία του τα τελευταία χρόνια, διαπιστώνει κανείς ότι παρουσιάζει ελαφρά πτώση στις πωλήσεις του, γεγονός που οι άνθρωποι της αγοράς αποδιδουν στη μείωση της ζήτησης για τα standard oυίσκι. Μπορεί βέβαια να ανεβαίνει η κατανάλωση των premium και malt, πλην όμως δεν είναι σε θέση να αντισταθμίσει ακόμη τις απώλειες. Το ουίσκι είναι ίσως το μόνο από τα αλκοολούχα όπου συναντάται πληθώρα εμπορικών σημάτων. Στην κορυφή της κατανάλωσης είναι το Johnnie Walker, με μερίδιο που υπολογίζεται στο 32% περίπου, ενω η τετράδα των πρώτων συμπληρώνεται με τα Cutty Sark, Dewar's και Famous Grouse. Υπολογίζεται ότι τα τέσσερα αυτά σήματα ελέγχουν πλέον του 60% της αγοράς ουίσκι στην Ελλάδα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σε «εθνικό» ποτό των Ελλήνων έχει ανακηρυχθεί το... ουίσκι! Ενδεικτικό είναι ότι, από τη συνολική μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών για οινοπνευματώδη ποτά, το μεγαλύτερο μέρος (4,61 ευρώ) αφορά την αγορά αποσταγμάτων (ούζο, ουίσκι, λοιπά οινοπνευματώδη), εκ των οποίων το ουίσκι απορροφά το μεγαλύτερο μέρος (2,13 ευρώ). Το κρασί, επίσης, καταλαμβάνει μεγάλο μέρος της δαπάνης για την αγορά οινοπνευματωδών (4,25 ευρώ), ενώ, τέλος, ακολουθεί η μπίρα (3,54 ευρώ). Ο ένας στους τρεις ερωτώμενους καταναλώνει οινοπνευματώδη στο «σπίτι» (31,9%) ή στο «σπίτι κάποιου άλλου» (5,5%), ενώ η πλειοψηφία των ερωτώμενων (ποσοστό 61,9%) αναφέρει κατανάλωση οινοπνευματωδών εκτός σπιτιού και κυρίως σε χώρους διασκέδασης, όπως «μπαρ / ντίσκο/ κλαμπ» (28,5%), «ταβέρνα / εστιατόριο» (19,2%) και «καφενείο / καφετέρια» (14,2%).

 (ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 7/1/2008, www.imerisia.gr)

Link to comment
Share on other sites

Απόσπασμα από άρθρο της κας Τσακίρη Τ. με τίτλο: «Τσουγκρίσματα και ανακατατάξεις στην αγορά των ποτών», σχετικά με τις πωλήσεις whisky στην Ελλάδα κατά το έτος 2008:

 «Το ουίσκι δεν αποτελεί προνόμιο των Σκωτσέζων καθώς οι Ελληνες καταναλώνουν κυρίως αυτό το δημοφιλές ποτό, το οποίο βέβαια, όπως και συνολικά η αγορά των οινοπνευματωδών ποτών στην Ελλάδα, παρουσιάζει μειούμενες τάσεις καθώς οι καταναλωτές έχουν στραφεί σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και διαβίωσης, ενώ το διαθέσιμο εισόδημά τους, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, επιδρά στη ζήτηση. Βέβαια το καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών τείνει να αυξάνεται λόγω αύξησης της τουριστικής κίνησης, οι Ελληνες προτιμούν την μπίρα, το ούζο, το τσίπουρο, τη βότκα και το ρούμι, τα οποία «κλέβουν» μερίδια αγοράς από τον πρωταγωνιστή του κλάδου. Συνολικά ο τζίρος των σκληρών οινοπνευματωδών ποτών στην Ελλάδα ανέρχεται σε 500 εκατ. ευρώ, ενώ αν προστεθεί και η κατανάλωση μπίρας αγγίζει το 1 δισ. ευρώ, ποσό για το οποίο οι εταιρείες διακίνησης ποτών δίνουν μάχη. Επίσης αναμένονται ανακατατάξεις με αναδιανομή των brands σε παγκόσμιο επίπεδο, με επιπτώσεις φυσικά και στη χώρα μας. Τα προσεχή χρόνια αναμένεται περαιτέρω όξυνση του ανταγωνισμού με αποτέλεσμα την αύξηση του βαθμού συγκέντρωσης του κλάδου αλλά και της εισαγωγικής διείσδυσης.

Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του κλάδου, Diageo Ελλάς, Β.Σ. Καρούλιας, Pernod Ricard Hellas, Αμβυξ και Bacardi Hellas, διασταυρώνουν τα ξίφη τους για όλα τα ποτά, αλλά κυρίως για το ουίσκι, το οποίο κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά συγκεντρώνοντας ποσοστό περίπου 41%. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen για τις πωλήσεις ουίσκι κυρίως από τα ελληνικά σουπερμάρκετ, το Johnnie Walker που διακινείται από την Diageo είναι πρώτο με μερίδιο αγοράς 32%-36%, δεύτερο είναι το Cutty Sark της Β.Σ. Καρούλιας με ποσοστό 12%-14,5% και ακολουθούν το Famous Grouse και πάλι της Β. Σ. Καρούλιας με 8,5%-10%, το Grants της Αμβυξ με 8%-8,5%, το Dewar's της Bacardi Hellas με 7,5%, ενώ το Haig της Diageo ανεβαίνει κατακτώντας 3,5%-4% της αγοράς. Μετά το ουίσκι οι Ελληνες είναι «εθισμένοι» όσον αφορά τα σκληρά ποτά στο ούζο που κατέχει μερίδιο της τάξεως του 25%. Στην τρίτη θέση με αρκετά μικρότερη ζήτηση βρίσκονται τα λικέρ και η βότκα με ποσοστό συμμετοχής 9% τo καθένα και ακολουθούν τα μπράντι με μερίδιο 8%. Μικρότερη είναι η ζήτηση για τζιν και ρούμι.

Ωστόσο η ετήσια κατά κεφαλήν κατανάλωση αλκοόλ στην Ελλάδα είναι σημαντικά χαμηλότερη από την κατά κεφαλήν κατανάλωση ποτού (μέσος όρος) στην Ευρωπαϊκή Ενωση, αφού σύμφωνα με στοιχεία βρισκόμαστε στην 21η θέση. Και στον τομέα της μπίρας η ετήσια κατά κεφαλήν κατανάλωση στην Ελλάδα είναι σημαντικά χαμηλότερη από την κατά κεφαλήν κατανάλωση μπίρας στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Υπολογίζεται ότι ο Ελληνας καταναλώνει ετησίως περί τα 39 λίτρα μπίρας, ενώ ο μέσος ευρωπαίος καταναλωτής 80 λίτρα μπίρας τον χρόνο».

(ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  27/07/2008, www.tovima.gr)

Link to comment
Share on other sites

(Η κρίση έφτασε στο ουίσκι  Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009, www.enet.gr)

Την πρόθεσή της να βάλει λουκέτο σε ένα αποστακτήριο ηλικίας δύο αιώνων και σε μια μονάδα τυποποίησης, στη Σκωτία, ανακοίνωσε η πολυεθνική εταιρεία Diageo.

Η Diageo είναι εταιρεία - κολοσσός στην αγορά οινοπνευματωδών, καθώς παρασκευάζει και εμπορεύεται ορισμένες από τις γνωστότερες στην υφήλιο μάρκες ποτών, όπως είναι τα ουίσκι Johnny Walker, J&B, Dimple και Cardhu, το τζιν Tanqueray, η τεκίλα Jose Cuervo, αλλά και η μπύρα Guiness.

Σύμφωνα, πάντως, με ανακοίνωση της εταιρείας, το κλείσιμο του αποστακτηρίου στο Port Dundas της Γλασκόβης, όπου παρασκευάζεται σκωτσέζικο ουϊσκυ δεν είναι επακόλουθο της κρίσης ή άλλων οικονομικών προβλημάτων αλλά  μέρος ενός γενικότερου οικονομικού πλάνου. Σε αυτό περιλαμβάνονται επίσης η συγχώνευση τριών  εργοστασίων συσκευασίας και η ανάθεση σε εξωτερικούς συνεργάτες συγκεκριμένων λειτουργιών.

Οι αλλαγές αυτές θα κοστίσουν 120 εκατομμύρια λίρες αλλά εκτιμάται ότι θα φέρουν ετήσια μείωση του κόστους κατα 40 εκατ. λίρες και μακροπρόθεσμα θα ωφελήσουν την εταιρεία. Επίσης σχεδιάζεται αναδιάρθρωση του τομέα  της ζυθοποιίας της εταιρείας στην Ιρλανδία (αφορά στη ζυθοποιία Guiness), για περαιτέρω μείωση των εξόδων παραγωγής. Οι ενέργειες της εταιρείας αναμένεται να οδηγήσουν στην απώλεια 500 θέσεων εργασίας, καθώς στις δύο μονάδες που κλείνουν εργάζονται 900 άνθρωποι, με την Diageo να σχεδιάζει την παράλληλη αύξηση των θέσεων εργασίας, κατά 400 άτομα, στη μεγαλύτερη μονάδα τυποποίησης που διαθέτει στην Ανατολική Σκωτία.

Σημειώνεται πως -σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Diageo- η Ελλάδα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για το Johnny Walker (πρόκειται για την περισσότερο επιτυχημένη εμπορικά μάρκα ουίσκι), μετά τις ΗΠΑ και τα καταστήματα Duty Free ανά την υφήλιο!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, DMTK said:

(Η κρίση έφτασε στο ουίσκι  Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009, www.enet.gr)

 

Την πρόθεσή της να βάλει λουκέτο σε ένα αποστακτήριο ηλικίας δύο αιώνων και σε μια μονάδα τυποποίησης, στη Σκωτία, ανακοίνωσε η πολυεθνική εταιρεία Diageo.

Η Diageo είναι εταιρεία - κολοσσός στην αγορά οινοπνευματωδών, καθώς παρασκευάζει και εμπορεύεται ορισμένες από τις γνωστότερες στην υφήλιο μάρκες ποτών, όπως είναι τα ουίσκι Johnny Walker, J&B, Dimple και Cardhu, το τζιν Tanqueray, η τεκίλα Jose Cuervo, αλλά και η μπύρα Guiness.

Σύμφωνα, πάντως, με ανακοίνωση της εταιρείας, το κλείσιμο του αποστακτηρίου στο Port Dundas της Γλασκόβης, όπου παρασκευάζεται σκωτσέζικο ουϊσκυ δεν είναι επακόλουθο της κρίσης ή άλλων οικονομικών προβλημάτων αλλά  μέρος ενός γενικότερου οικονομικού πλάνου. Σε αυτό περιλαμβάνονται επίσης η συγχώνευση τριών  εργοστασίων συσκευασίας και η ανάθεση σε εξωτερικούς συνεργάτες συγκεκριμένων λειτουργιών.

Οι αλλαγές αυτές θα κοστίσουν 120 εκατομμύρια λίρες αλλά εκτιμάται ότι θα φέρουν ετήσια μείωση του κόστους κατα 40 εκατ. λίρες και μακροπρόθεσμα θα ωφελήσουν την εταιρεία. Επίσης σχεδιάζεται αναδιάρθρωση του τομέα  της ζυθοποιίας της εταιρείας στην Ιρλανδία (αφορά στη ζυθοποιία Guiness), για περαιτέρω μείωση των εξόδων παραγωγής. Οι ενέργειες της εταιρείας αναμένεται να οδηγήσουν στην απώλεια 500 θέσεων εργασίας, καθώς στις δύο μονάδες που κλείνουν εργάζονται 900 άνθρωποι, με την Diageo να σχεδιάζει την παράλληλη αύξηση των θέσεων εργασίας, κατά 400 άτομα, στη μεγαλύτερη μονάδα τυποποίησης που διαθέτει στην Ανατολική Σκωτία.

Σημειώνεται πως -σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Diageo- η Ελλάδα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για το Johnny Walker (πρόκειται για την περισσότερο επιτυχημένη εμπορικά μάρκα ουίσκι), μετά τις ΗΠΑ και τα καταστήματα Duty Free ανά την υφήλιο!

Συγγνώμη DMTK αλλα αδύνατο να βρω κάποια σχέση σε auto το αναχρονιστικό και παρωχημένο άρθρο με τον τίτλο του νήματος εκτος πια αν σε παρέσυρε η αναφορά του ονόματος της χώρας μας:unknw:

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, το προηγούμενο άρθρο πέραν της τελευταίας παραγράφου, δεν είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Τελειώνω, με ένα άρθρο σχετικό με τη μείωση της κατανάλωσης whisky στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια:

Πριν από δέκα χρόνια είχε σχεδόν γίνει το εθνικό μας ποτό, καθώς η κατανάλωση ουίσκι στην Ελλάδα συγκρινόταν με αυτή της Σκωτίας! Σήμερα η λιτότητα και η νέα φτώχεια σε συνδυασμό με τη βαρύτατη φορολόγηση των «σκληρών ποτών» συρρικνώνει την κατανάλωση εμφιαλωμένων αλκοολούχων ποτών, αποκαθηλώνει τον «βασιλιά ουίσκι» και φέρνει στο προσκήνιο τα «χύμα ποτά».

Η κρίση αποτυπώνεται χαρακτηριστικά (και) στην κατανάλωση εμφιαλωμένου αλκοόλ. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΟΒΕ το 2005 πουλήθηκαν στην Ελλάδα 96,1 εκατομμύρια φιάλες οινοπνευματωδών ποτών. Την τριετία 2006 - 2008 παρουσιάζεται μια ελαφρά ετήσια πτώση (περίπου 1,2%), μάλλον αποτέλεσμα αλλαγών στον τρόπο ζωής, που διαμορφώνει την κατανάλωση στα 92,6 εκατ. φιάλες. Το πρώτο σαφές μήνυμα έρχεται το 2009, με πτώση 5,1%, ενώ το 2010 σημειώνεται η πρώτη βουτιά στα 72,1 εκατομμύρια φιάλες (-17,9%). Η έρευνα του ΙΟΒΕ είχε στοιχεία μόνο για το πρώτο τετράμηνο του 2011, που κατέγραφε ακόμα μεγαλύτερη πτώση (-21,7%), ενώ παράγοντες της αγοράς υπολογίζουν ότι το 2011 η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 60 εκατ. φιάλες. Νέα βουτιά, ίσως και πάνω από 20%, υπολογίζεται για το 2012, δηλαδή στα 48 εκατ. φιάλες, τις μισές σε σχέση με το 2006!

Η πτώση από την κορυφή κάνει πιο μεγάλο πάταγο, έτσι και το ουίσκι παρουσίασε την πιο μεγάλη υποχώρηση, καθώς συνδέεται και με την κρίση στις «μεγάλες πίστες» και γενικά στα νυχτερινά μαγαζιά που καταναλωνόταν ουίσκι. Το ποτό που είχε φτάσει να είναι πρωταθλητής, με μερίδια από 32% - 42% της συνολικής κατανάλωσης (ανάλογα με την έρευνα). Τώρα, έχει απώλειες σχεδόν 25% το έτος από το 2010 και μετά. Αντίστοιχα, το 2010 τα λευκά ποτά (βότκα, ρούμι κ.λπ.) έχασαν 13%, το ούζο 6%, το κρασί 5% (εμφιαλωμένο) και η μπίρα 1,7%.

(εφημερίδα Καθημερινή, 17.02.2013, www.kathimerini.gr)

Link to comment
Share on other sites

Τέλος για όποιον ενδιαφέρεται, μια πτυχιακή εργασία με θέμα:

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΥΙΣΚΙ ΕΜΦΥΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

hellanicus.lib.aegean.gr/bitstream/handle/11610/7584/file0.doc?sequence=1

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Ντισκοτέκ, «αραπάδες», κόντρες: Οι νύχτες στην παραλιακή στα 70ς & 80ς.

ένα άρθρο που περιγράφει την νυχτερινή Αθήνα και συγκεκριμένα τη ζωή στην παραλιακή, μερικές δεκαετίες πίσω. Στους παλαιότερους ίσως θυμίσει πολλά ...

http://www.ogdoo.gr/erevna/thema/diskotek-arapades-kontres-oi-nyxtes-stin-paraliaki-sta-70s-80s

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου, το συλλογικό έργο/βιβλίο: ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ ΔΥΟ ΑΙΩΝΩΝ, στο οποίο περιέχεται το κεφάλαιο: ΟΥΙΣΚΙ ΣΕ ΑΦΘΟΝΙΑ. ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (του Τρύφων Μπαμπίλη). Πολύ ενδιαφέρον!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...